Vejledning

Betaling af kontingent
Velkommen til en ny fodboldsæson i TSIF-Fodbold.
Bolden ruller igen i  Taulov/Skærbæk IF, og dermed er det også tid til at betale kontingent. For at kunne deltage i træning og være spilleberettiget i turnering er skal kontingent være betalt inden første turneringskamp.
Hvis  du  allerede  spiller  fodbold  i  TSIF  Fodbold,  så  er  du  allerede  registreret  i  klubben. Du skal derfor ajourføre  dine/dit  barns  oplysninger  og  herefter  betale  kontingent:
Ajourfør data
  • Gå  ind  på www.tsiffodbold.dk
  • Peg  på  ”Om Klubben"
  • Peg på "Betaling"
  • Klik på ”Allerede medlem”
  • Indtast  mobilnr.  eller  email  samt  password.
    • Hvis  du  har  glemt  dit  password,  så  klik  på  ”Glemt adgangskode"
    • Der  kan  være  knyttet  flere  personer  i  din  familie  til  dit  login,  så  kontroller  dit/dine  børns oplysninger  ved  at  klikke  på  en  profil.
Når  du  har  ajourført  dit/dine  børns  medlemsoplysninger,  så  skal  du  klikke  på  ”log  af”  i  højre hjørne.  Nu  er  du  klar  til  at  betale  kontingent.
Betal som medlem
  • Gå igen ind på www.tsiffodbold.dk
  • Peg på "Om Klubben"
  • Peg på "Betaling"
  • Klik på "Online betaling"
  • Klik på det hold, som du/dit barn spiller på.
    • Her  kan  du  se  information  om holdet
  • Klik  på  <Tilmeld> knappen.
    • I tilmeldingsvinduet  skal  du  vælge  ”Allerede  medlem”,  hvor  du indtaster  mobilnr.  eller  email  samt  password
  •  Klik  på  din/dit  barns  profil  og  gennemfør betaling  (Vær  opmærksom  på,  at  du  ikke skal indtaste  dine  personlige  oplysninger  igen.

Betal som ikke-medlem

Hvis  du  ikke  spillede  fodbold  i  TSIF  Fodbold  før  sommerferien,  så  er  du  ikke  registreret  i klubben. Du  skal  derfor  gøre  følgende:

• Gå ind på www.tsiffodbold.dk
  • Peg  på  ”Om Klubben”
  • Peg på "Betaling"
  • Klik på ”Online betaling”
  • Klik på det hold, som du/dit barn ønsker  at  spille  på.  Her  kan  du  se  information  om holdet
  • Klik  på <Tilmeld> knappen.  I  tilmeldingsvinduet  skal  du  vælge  ”Nyt  medlem”.  Det  er første gang  du/dit  barn  registreres  via  vores hjemmeside,  så  dine  oplysninger  er  endnu ikke registreret  i  vores  medlemsregister
  • Indtast  dine/dit  barns oplysninger  og  klik  på  <Tilmeld>
  • Du  bliver herefter  ledt  videre  til  betalingssiden,  hvor  du  skal  bruge  dit  dankort, Visa-dankort eller e-dankort for  at  afslutte tilmeldingen.

Kontakt kasserer@tsiffodbold.dk,  hvis  du  har  problemer  med  tilmeldingen.

Med  ønsket  om  en  god  sæson
TSIF  Fodbold